Måndag?

Hejsan!

Dåligt uppdaterat idag pågrund utav att min blogg inte fungerat som den vill, men nu är jag tillbaka igen!
Hoppas iallafall att ni mår bra allihopa och att eran dag varit fantastisk..

Har jobbat hela dagen idag, varit trött som aldrig förr. Väntade bara på att få åka hem så jag kunde få sova, har gått runt och tänkt på de ena från de andra och väntat på telefon samtal hela dagen men det har varit alldeles tyst.
Har precis varit ute och gått en rask promenad på någon kilometer, var skönt att koppla in lurarna i öronen och gå till musiken, tänka på allt och lufta hjärnan lite.

Har kört lite bil idag också, är stolt för hur duktig jag är egentligen, det går framåt och snart så ska jag få skriva in mig på körskolan så jag kan börja plugga teori och öva på lite stadskörning som jag är så fruktansvärt nervös över ;P Men de går nog bra hoppas jag!
Pratar med lite folk på msn nu, nu är de ju iallafall bestämt att jag ska ner till Stockholm V.18 då, dock inte riktigt bestämt om ja ska få åka och vara med Tomas någon dag än eftersom den galningen ska flytta :(

Snart blir det hoppas in i duschen, lägga sig i sängen, tänka på underbarast och sen sova. Vi hörs och hoppas ni får en bra fortsatt kväll :)

./jennifer

 my sweetest girls and me :)<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: