man blir aldrig förvånad

Godmorgon!
Hoppas ni får en bra dag, eller iallafall en bra början på denna uuuunderbart låååånga långfredag! Årets längsta dag, jo tack de märker jag faktiskt. Klockan står i stort sett stilla, började undra om klocka stannat för ett tag sen.
Jaha jag är i allafall sjuk nu också, eller sjuk och sjuk. Ja har tappat rösten, kan inte hosta så de blir bra och ja kan inte prata om ja vill de heller..

Ida blir det skoter tur någonstans, vet ej vart men de visar sig. Har ju semester tills på torsdag nu så ja ska passa på att vara ute och ha kul hela veckan. Vara barn fri till att börja med.. Men de lär ju aldrig funka, var ja än går så finns de barn runt om mig...

Igår kväll blev de en coronn match, grabbarna fick ju stryk av mig och Jonna så jävla lätt alltså, ooh vilka losers dom är haha..
Sen satt vi och pratade minnen, roliga saker om andra personer och massa annat roligt.
Ikväll blir det klippning, ska klippa "frisyr" på Patrik, han som bad om :) får se hur de går!
Nu ska ja klä på mig och sticka utåt!

./jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: