längtar ihjäl mig!

Ååååh jag sitter och längtar så mycket, de pirrar verkligen i magen.. De är så mycket bra som händer just nu så jag vet ju knappt vart jag ska ta vägen längre, på fredag blir det äntligen som jag har väntat på i flera evigheters evighet, jag ska uuuut, har precis beställt drickan nu så det blir en riktigt stor kalas med riktig dricka och fyllda magar.

Jessica säger att jag ska bjuda henne på mat på fredag (?) huum, vad kan man ge henne till middag på en fredag då.. Nudlar?:P hehe ääh, vi får se vad jag hittar på för gott till henne.. Är så himla glad att hon ska hänga med ut för en gångs skull.. Henne ska ja supa under bordet =)
Nu har jag planerat vidare som ni sett, så v.18 då åker jag nog ner till Stockholm, de är bara ett enda litet svar som jag väntar på sen ska jag beställa biljetterna neröver mot huvudstaden!

Nu blir det sova :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: