ladda batterierna

Hejhejhallå!

Nu kom jag precis hem från jobbet, en otroligt jobbig dag idag faktiskt.. Inte en enda unge har velat lyssna på vad jag sagt till dom.
Det märks att dom är i trotsåldern eller vad det nu heter.. Verkligen uber jobbigt när dom ska skrika, gråta, lägga sig på golvet och åla när dom inte får som dom vill.
Imorgon är det sista dagen för den här veckan sen blir jag ledig fredag och över helgen, sen börjar allvaret om igen!

Ikväll händer väl ingenting som vanligt, jag kommer nog sticka ut en stund för att koppla bort allting, sen ska jag nog sova tidigt för att orka med imorgon och jag hoppas verkligen på snällare barn imorgon.
Jessica har gjort världens finaste bild till mig men jag var tyvärr inte hemma då hon skickade den så jag hoppas på att hon skickar den snart så jag har någonting fint att titta på en stund.

nej nu blir det film och sen utgång!
Ha en bra kväll alla älskade läsare..
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: