Kyligt

Hejsan!

Nu kom jag nyss hem från en halv dag ute på sjön, det var en hel del folk ute och vi pratade, skrattade, var linslusar när alla var framme med sina kameror för att fotografera oss, hehe populära eller;)?

Trodde för övrigt att jag skulle dö när vi tjejer skulle åka iväg hem till Sandra och hämta någonting vad de nu var, minns inte. Men jag kommer och skjutsar Elli och de gick väl ungefär 80 km/h kanske, sen kommer dom där jäävla dårarna, såna som inte ens bör sitta på en skoter.. Behöver inte nämna några namn med SÖRLÄNNINGAR, föfan håll en på ett par skidor om ni inte kan köra skoter!
Dom kommer iallafall in ungefär samma hastighet som mig, och kör rakt mot mig, sen börjar jag svänga men dom fortsätter köra mot mig, sen bara någon meter innan jag trodde att vi skulle krocka så bromsar han. Jag svängde mer och mer åt andra håller men den där idioten körde ändå rakt fram.. mina nerver blev ganska så jätte svaga då, hela jag skakade. Trodde faktiskt att det var sista ögonblicket i mitt liv!

Men hemma är jag, armar och ben också :) nu ska jag byta om sen ska vi åka ut till någon stuga i skogen, dricka öl och ha roligt :)

/ jennifer
Postat av: Junitjej

SNYGG BLOGG! ♥

2008-03-25, 17:08:10 - URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: kristin

fin blogg (:

2008-03-25, 22:05:45 - URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: