Jag erkänner

Okej då, jag ska erkänna att jag är väldigt dålig på att lova mig själv att träna.. Jag var för lat idag faktiskt, jag ringde efter skjuts sen åkte jag ner till dom andra och drack alkohol drycker i stället, hmm man är inte så bra ibland faktiskt.. Här ska man försöka vara nyttig men inte då, men iallafall så hade vi tequila race, gotti gott :) sen så drack jag och carro ett par gin drinkar också, riktigt gott om jag själv får säga de :) MEN i morgon är det jag jennifer granlöf som ska ge mig ut på träning, så här får jag inte hålla på.. Trycka i mig massa alkohol när jag ska hålla på träna och hålla mig i form..NO! Ändring på de, skäll på mig gott folk..

Nu ska jag sova efter min lata dag, ska försöka komma upp i god tid i morgon så jag kan träna innan alla andra vaknar till liv..

/ Jennifer

A.N <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: