Inget sportlov

Godmorgon!

Jag har lärt mig att kliva upp i någorlunda tid nu faktiskt, men jag har insett att det inte är någon mening att vakna senare eftersom jag bara har semester i två dagar och sen blir det upp att jobba igen, jag har självklart inget sportlov inte.
Synd att det är slut på sånt men ändå rätt skönt att få veta att pengarna rullar in.

Igår kväll så var jag och Kristoffer hem till Patrik, spelade någon runda coronn och sen så åkte vi hem igen.
Idag bilr det plugga på sista lediga dagen fastän det är så himla fint väder ute, har inte haft såhär fint väder sen i somras tror jag.
Klarblå himmel och en massa solsken! De är så här de ska vara.

Jag säger om Fredrik; Alanya 16 Juli med party-eliten Ösund - Svall - Sthlm - ?Gävle?

Det börjar närma sig lite, igår tror jag de var 135 dagar eller något sånt tills vi kommer sitta på planet till Alanya, vilket underbar grejj, vilken oförståerlig sanning, är det verkligen inte en dröm? NEJ de är de inte.
Alanya, here we come!

Nej,
Nu blir det en lååång promenad med music och solen i ögonen och sen ska jag plugga!
/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: