fredag morgon

Godmorgon!

Jag är uppe tidigt idag också, kunde inte sova längre då solen ligger och steker rakt i ansiktet på mig!
Varmt varmt och åter varmt..
Sitter och tittar på ljusspelet sen VM och de är helt ofattbart hur dom har fått till de alltså..
Idag så blir det nog bara lugnt tills framåt kvällen, då får vi se vad som händer om det bir slipa som igår eller om det blir någonting annat lustigt..
Anton och Jens kommer ju hit idag också :) ska bli roligt!
Sen får vi se om A kommer hit, kanske kanske inte.. Who knew!
Nej nu är de så varmt så jag klarar inte av att sitta vid datan längre, jag måste ut och få friskluft..

Vi hörs senare :)
/ jennifer

Ljusspelet under VM i Östersund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: