förkylningen är här

Godmorgon Godmorgon!

Förkylningen kryper närmare och närmare, jag börjar nu bli väldigt snorig och hes. Jag hatar när jag ska va hes, då kan jag ju inte prata och jag som älskar att prata (?) hur ska jag göra nu...
Jaha men iallafall, igår gjorde ja ett stort misstag då jag var ute och körde skoter med min kusin. Jag skulle aldrig kört in i skogen för att prova komma upp för stupet.
Vi höll på i 1½ och 10 minuter innan vi kom ut på den "rätta" skoterleden igen.. Jag har aldrig varit så trött någon gång som jag var igår efter att ha kurpit i snön i 1½ timme, de blir ju någon kilometer.

Idag blir det nog lugnt, slappa på mina två lediga dagar innan jobbet börjar igen!

/ jennifer

du stampar på mitt hjärta och krossar mitt sinne!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: