det börjar som vanligt

Godmorgon!

Precis ätit lite frukost så nu är jag mätt i magen iallafall.. Morgonen börjar som vanligt när man kliver upp i de här huset, pappa skyndar sig in på rummet, öppnar allt som är igendraget för fönstren, vilket stör mig så idag fick jag världens damputbrott på honom.
Niclas börjar klaga och säger att jag är otacksam och massa grejer så då fick jag yttligare ett damputbrott på honom också..
Men nu är det lugnt igen, jag sitter nere på mitt rum och Niclas uppe vid hans data så nu kan vi inte bråka mer iallafall.
Jag stannade kvar här idag fastän ja hade velat åkt till stan, men A vet ju som vanligt inte vad som händer någongång och han var inte i Ösund så jag struntade i att åka in. Hade velat träffa honom men vad kan man göra åt saken :(

Kanske ska ut och köra skoter med Anton och Jens idag, det beror på om jag vill ge mig ut i de här vidriga vädret, det vräker ju ner snö!
Hade trott på solsken idag men icke de....
Jaja nu blir det klä på sig och åka till affären iallafall, jennifer är lite godissugen idag. Har inte ätit godis på månader..

/ jennifer

 A <3

Tomas föfan
, kan du ringa mig idag?!? jag vet att du läser de här och du måste höra av dig till mig innan ja tror att du gått och grävt ner dig någonstans.... Pusspuss ;)
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-08, 10:22:16 - URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: