De där brände verkligen!

<3
Fan va de där brände, de kändes verkligen längst in. Jag vet att det är gammalt, jag vet. Men det känns verkligen, tanken av att veta vem du egentligen är bränner verkligen sönder de sista på tråden som jag trodde att jag kunde laga och få hel igen!

Vill inte försöka få upp dig på vägen som en gång var bra, nu är den bara hal och jävlig igen. Jag vill och jag tänker ge upp hoppet om att den där vägen blir som den var.
Du vet att jag älskar dig!
Torkar tårarna, tar tag i det här och går vidare..Såren läker ändå bit för bit, det är jobbigt men sant..
Tro mig, längst där inne kommer det alltid att bränna!
Bilden brände upp den sista energin jag ville ödsla!

Allting bränner sönder hoppet om det jag stog och väntade på!
You make me cry!
- jenny


Postat av: Ellie

Vad är det gumman?? :S
(L)

2008-03-12, 08:02:39 -
Postat av: Jennifer

I tell you later!

Jag ringer när jag slutar så kan jag berätta..

2008-03-12, 08:40:15 - URL: http://fiifaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: