de är lättare sagt än gjort


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

den här går ut till den som jag älskar utav hela mitt hjärta
och hela min själ
det har varit lite struligt mellan oss
jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
jag låter låten tala för sig själv
du anar inte hur mycket jag gråtit över det här
du anar inte hur ont det gör i hjärtat
jag börjar gråta nu igen.

jag älskar dig
ses snart.
du,  jag ger inte upp hoppet
jag kommer aldrig att lämna dig
vad du än säger
vi ses snart
jag älskar dig

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag kan inte släppa de här!

-
jenny
Postat av: Meli

Va fint du skrev :)

oj inte kul o va sjuk, själv är jag väldigt trött.. heheh
ja men när jag sitter på jobbet så kan jag ha tråkigt o kolla runt lite i olika bloggar :)

jag mår bra förutom at jag e väldigt trött.. :)

kramiisss

2008-03-04, 23:05:58 - URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Ellie

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-03-05, 10:14:08 -
Postat av: Meli

Absolut :)

Nä jag har egentligen lyckats hålla mig borta från alla sjuka :p hihih
men hoppas jag inte blir sjuk...

2008-03-05, 13:06:43 - URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: