Blonda slingor och sommarbilder

Ja precis, jag sitter och funderar på om jag ska ta mig orken att göra lite slingor i mitt hår nu ikväll så jag blir lite förändrad inför helgen. Vad tycker ni läsare? Jag ska lägga upp bilder så ni kan få jämföra lite och berätta för mig hur jag ska göra..
 Blonda slingor eller bara brunett? (bara gamla bilder man kan inte hjälpat)

Sitter och tittar på en massa bilder från i somras då vi var i Bålsta, Stockholm, Sundsvall och alla ställen jag nu var på i sommar, tror jag reste Sverige runt nästan. Från Söder till Norr ungefär!

Bilderna är ju så sköna, man bara längtar tills det är sommar, men jag längtar faktiskt tillbaka lite till i somras, Bålsta vad ändå bäst av allt. Carro och jag hade nästan roligast på kvällarna då vi "tog en promenad" haha, satte och på gungorna 50 meter bort och ugglade på ingenting.
Sen blev de ju Barkaby outlet också, otroligt va mycke de fanns där men det blev inte så himla mycket köpt faktiskt,
det blev mest smink och sånt för mig i somras tror jag.
Och när vi var på söder och gjorde solduschen, sen när jag gick in i varenda kiosk för att försöka köpa ciggaretter, haha de gick verkligen inte utan legg, men sista pressbyrån så gick de faktiskt ;) Stolt gick jag ut därifrån!

Lägger upp lite bilder här nu;

               
 Bild 1. Jag i Bålsta
Bild 2. Jag och Carro på grönan i Jetline ;D
Bild 3. Carro och Jag på väg hem från grönan med sockervadden
Bild 4. haha carro köper en kappa på åhléns city, hon går därifrån stolt med påsen i handen, olyckan är den att hon går i motsatt håll i rulltrappan på väg ut haha..
Bild 5. Vi badar vid sillen
Bild 6. Carro och jag relaxar i min säng efter en jobbig Storsjöyra
Bild 7. Johan och Shabby äter raviole,  lr hur de stavas, dricker öl och har allmänt fint till frukost.
Bild 8. Carro, Elli och Sandra på grönan
Bild 9. Stockholm "ja ska se vart ja hedde den" haha!
Bild 10. Krille på gräsklipparen hemma hos mig
Bild 11. Carro och Jag på singstar kväll :)
Bild 12. Carro sitter på mig och gör ? nått
Bild 13. Mysig dag i österäng på yran
Bild 14. jag, becca och carro på badplatsen
Bild 15. jag är alltid galen

Sommaren 07's  låt;  jadakiss ft fat joe - be easy

"den där feta joe helvete"
Postat av: Ellie

HAHAHAH FAAAN VA ÄG ALLTSÅ :D:D

2008-03-13, 10:20:11 -
Postat av: sandra

kul att man va me ngn stanns, :(

2008-03-14, 11:31:50 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: