Beslutsångest och tankar kring livet

Hejsan!

Nu kom jag precis hem från jobbet, är ganska trött och så nu. Jobbig dag idag faktiskt, det blev så mycket skrik på eftermiddagen så jag trodde jag skulle få något slags psykbryt..
För övrigt så ha jag beslutsångest så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart, jag vet inte hur jag vill göra, vad jag ska säga eller vad ni kommer säga.. Men jag känner mig som femte hjulet, eller kommer de kanske bli de sjunde hjulet om det blir fler (?)
Jag orkar inte känna mig som svansen på djuret eller hur man ska säga.. Vi får se hur jag gör faktiskt!

Ikväll ska jag tvätta och packa, blev inte så jag åkte hem till Ösund idag :(:( förbannad för de också, jag trodde faktiskt att jag äntligen skulle få åka hem men så blev de ju inte, tyvärr..
Nu ska jag ställa bort sen jag lagade maten, sen ska jag stoppa in kläder i maskinen, städa och packa och gör ifrån mig allting sen blir det utgång en stund tror jag :) det är sånt som märks..

Vi hörs
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: