åter igen!

Hejsan Svejsan!

Nu kom jag nyss hem från en härlig dag ute i skogen. Vi åkte iväg med skotrarna, kälkarna och matsäcken till ett ställe, hela gänget som bestog av; jag, carro, elli, sandra, emelie, adde, robin, fredrik, markus och Mikael. Trodde jag skulle dö på vägen dit när jag åkte kälken, ajajaj min rygg alltså.. Fick damp och skällde ut han som körde, haha jag tror dom lärde sig lite sen innan vi skulle åka hem, stackars lill kille som inte vågade köra nå snabbt alls sen :P Men vafan!

Nu ska jag åka ner på mammas jobb och duscha sen ska jag hem igen, göra mig i ordning och sen blir det ner till alla andra, får se vad som händer ikväll om det blir dricka som vanligt eller om de bara blir lugnt.
Vi får se, jag uppdaterar nog senare ikväll!

Puss / jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: