apelsiner bananer och fiskespö.

Godmorgon!

Nu sitter jag här fullt på klädd, ska snart åka iväg ner på jobbet för att göra i ordning där till utflykten.
De snöar ju ute så ja undrar egentligen hur de blir med att gå ner till sjön och fiska (?) vi får se vart vädret bär senare idag...

Har sovit som jag vet inte vad i natt, någonting sjukt måste jag ha drömt för jag vaknade upp av att ja gjorde nått riktigt konstigt men de ska jag nog inte ta här tror jag! haha är man knäpp så är man..
Nej nu bär det iväg på jobbet, börjar tidigt och slutar sent idag! Ha en bra dag..

./jennifer
Postat av: Jessica

did you do someting dirty? ;) HAHAHA

2008-03-19, 09:52:36 - URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: