Äntligen!!

Hejhej allihopa!

Jag är jävligt glad nu vill jag säga er :) nu har jag ställt till så att nästa helg, förmodligen nästa fredag så ska jag och mina käraste vänner uuuuut. Vi ska äntligen få hitta på någonting tillsammans, även Jessica ska med på tråden den här gången.. Ska bli underbart roligt att få med henne ut nu, var ju som ett bra tag sen sist. Va de typ förra sista april som vi gjorde någonting tillsammans? jag tror nästan de.
Vi ska dansa tills vi svimmar, lr vad säger ni?!
PAAARTY!

Nu blir det snart duschen, sen blir det sängen och titta på alla andra avenyn avsnitten sen ska jag sova för i morgon börjar jobbet igen!

/ jennifer

 såhär glad e ja :)
Postat av: Jessica

ja men shit, jag har ingaa kläder :S HAHA

2008-03-10, 15:43:33 - URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Diana

Synd att jag inte kunde :/ Men vi Ska ju ses iaf :)

2008-03-10, 23:13:15 - URL: http://Diaaaana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: