Annandag påsk

Hejsan allihopa!
jag hoppas som vanligt att ni haft en bra dag!
Jag kom alldeles nyss hem från Hammerdal. Åkte dit med Carro, Robin, Elli och Fredrik, handlade lite mat och sedan så åt vi mat där också, man blev väääldigt mätt på den där maten vill jag säga.
Blev hem skjutsad av Robin, snällt nog när jag kände att jag inte orkade gå 1½ kilometer för att komma hem när det är så fruktansvärt kallt ute nu.

Ikväll vet ja inte alls vad som sker, vi ska väl bara sitta och titta, prata och skratta som alla andra dagar. Sandra och hennes pojkvän Andreas kommer ju, om dom inte redan kommit nu under tiden som jag vart här hemma då.
Kände att jag var bara tvungen att byta om till lite varmare kläder när man ska gå hem i natt.
Men nu har jag slagit i gång musiken på nästan högsta volym så nu ska jag komma i gång lite efter dagens alla händelser hit och dit.
Vill parta yttligare en dag men vi får väl se hur det slutar, kanske tar vi oss någon klunk av den goda spriten :)

Nu blir det ombytnings dags, sen ska jag ringa flickorna och grabbarna så dom får möta mig i denna läskiga skog, sen blir det roligt med underbaringarna hela kvällen och natten lång, långt fram till morgon timmarna!

Ha en underbar kväll alla älskade läsare!
/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: