Aldrig en possetiv dag!

Hejhejhallå!

Kom nyss hem efter att ha varit ute en hel dag, bara åkt runt och hälsat på lite. Hälsade på nere på jobbet en sväng, dom saknade ju såklart mig..
Sen har jag vart nere på verkstaden hos grabbarna och tittat vad dom gjort, men de va ju som vanligt att dom skruvade i skotrarna..

Aldrig har jag en possetiv dag inte, flera dagar i rad nu har allting gått snett, och idag så fick jag hem provsvaren från förra veckan, de visar sig att jag förmodligen har hemokromotos och nu ska jag tillbaka till läkaren för att ta ett nytt "liiiitet liiiitet" blodprov för att verkligen fastställa att jag har det.
Jag döör verkligen!!
Och imorgon då? kommer jag få de trevliga samtalet då eller? samtalet som leder till att jag ska besöka en till "läkare" för en undersökning..

Pratat lite med Anton idag också, hehe ja herregu.. Pratade lite om vad vi ska hitta på till helgen och sånt där men det ser ut som vanligt, köra skoter, uggla och titta på film.
Sen haha så höll ja ju på att dö då ja fick höra en sak, men ja... vad säger man!

A<3 SAKNAR DIG!!  snart kommer jag hem igen..

/ jennifer
Postat av: Lia Florenz

bra att sakna ngn :)

2008-03-04, 15:41:37 - URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: meli

Hej hej!
Hoppas allt är bra?
kolla runt lite på din blogg o tänkte bara lämna lite spår :)

Hoppas du får en trevlig Tisdag
Föresten kolla gärna in min sida för tipps o råd :)

Kramiiss // M

2008-03-04, 15:53:29 - URL: http://mellikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: