Varmaste sommaren på länge

Gooodmorgon allihopa!
Hoppas ni har det bra och att eran morgon börjat lika bra som min.. eller bra och bra, jag ska nog kalla mig själv för dunderklumpen tror jag, jag är trött och allmänt klumpig när det gäller allting!
Jaa men iallafall så sitter jag i skolan nu, har engelska. Eller det är engelska men jag har inte engelska, jag föredrar helst att prata svenska så mycket som möjligt, det kan va bra att träna på modersmålet :P

Igår va ja på stan med Josse en stund, träffade Marina & Tanja och så vi gick med dom på donken, käkade en jordgubbspaj.. rätt okej god faktiskt men hallon var bättre faktiskt.
Sen så träffade jag systeryster inne på H&M, helt otroligt att man möter på söstra inne i stor stan..
Sen följde jag med på bingo på vitgården, men med den vanliga oturen som jag har så vinner man ingenting så därför bestämmer jag mig för att aldrig mer spela de där skit spelet, man känner sig en aning fånig när man sitter med en penna och ringar in en massa siffror för att få en hel rad med såna!

Ikväll, eller i eftermiddag efter kursen så ska jag på hemligt uppdrag, eftersom jag vet  att vissa kan läsa de här så ska jag inte skvallra vad jag ska göra utan det är sånt som får märkas typ i morgon eller något :)
Sen ska jag nog hem och städa upp lite, fick inte så mycket gjort igår då jag kom hem vid 22:30 tiden.
Jaja nu kanske man ska ta och göra ett försök till att vara en flitig skolflicka och visa vad man går för (jag går inte för nått) .. hehe ha en bra dag i de härligt varma vädret som skulle finnas i Sverige hela sommaren, men inte.. det spöregnar i ungefär hela Sverige idag tror jag!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: