varför alltid samma skit . . .

Godmorgon!
Var inte länge sen man klev upp ur sängen, jag kom ju på den smart idén att jag kunde sova i mamma och pappas säng nu när dom inte är hemma, den är ju som så mycket större än min lilla 120 säng..
Sov iallafall gott, skulle kliva upp vid halv nio i morse för att åka iväg och rida hästen men eftersom de här jävla ursäkta...skit vädret!!! inte kan bli bra någon gång så avbröt vi tyvär våran träning idag, det blåser som om vi vore i ett land utan träd och sen så små regnar de hela tiden, jag blir så förbannad på de här äckliga vädret!!
Tur att det bara är 22 dagar kvar tills vi åker, då ska jag få komma till solsken, där kommer jag kunna bada hur mycket som helst och där kommer jag kunna må allmänt bra!

Vad ska man då hitta på idag? sitta och hålla tummarna på att mamma och pappa INTE kommer hem på några dagar kanske? dom ringde och väckte mig vid halv 12 och då så var dom nästan i Sundsvall, neeeej inte redan.. Dom är ju nästan hemma då ju, de vill inte jag. Jag vill vara hemma själv, de är så fridfullt ;p
Kunna ta hit vem jag vill när jag vill och kunna göra vad jag vill när jag vill. No problemes men nu snart så kommer dom.. SUCK!
På torsdag fyller faktiskt syster yster år så då måste man kanske åka dit på middag också, ja vet inte jag. Beror väl på de.
Sen fyller Anders också år ja :) men han har redan fått sin student/födelsedags present :)

Jeje, nu ska jag klä på mig och gå ner till affären en sväng!
/ jennifer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Jajag vet det ;P

2008-06-24, 13:03:44 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: