utflyttad och inflyttad

Hejhej Hallå!

Nu sitter man hemma hos mamma och pappa, har flyttat in mina saker här nu och så har jag flyttat ut ur lägenheten, de är riktigt skönt att man inte ska bo där längre men de kommer ändå kännas konstigt. Man har så många fina minnen därifrån!
Jaha ja, har väl inte så mycket att berätta mer än att jag har tagit sommarlov nu så jag får vara ledig iallafall en dag innan jag börjar jobba :) tog sommarlov i tisdags jag, eller jag var på skolan en sväng idag för att hämta min data och de men sen inge mer. Nejnej!

Igår var jag på stan med Ellinor och Fredrik en stund sen så ringde Diana och hade damp, hon var jätte hungrig så då åkte jag upp till henne så gick vi på pizzan och åt. Men de va inte så himla gött, va mättare än ja vet inte vad efter salladen.
Sen senare in på kvällen så kom Anders hem till mig och hälsade på, han fick sin stundent/födelsedags present som jag köpt till honom, och de blev han förhoppningsvis glad över...
Well, sen va de meningen att jag skulle klippa mig hemma hos Natalie men klockan blev mycket och tiden räckte inte till så jag sprang bara förbi med några pengar som Diana skulle lämna till henne, sen sprang jag hem till Diana på en kvällsfika som bestog av nybakade Scones och Juice. Smarrigt!

Well, ikväll ska jag sitta och fundera över sommaren. Har kollat upp tåget till Arlanda den 15:e juli, sen har jag funderat på hur jag ska göra med mig själv, om jag ska bo ute i andra huset eller om jag ska bo här inne på mitt gamla rum (?) får se om ork och tid finns till att flytta ut allting. Jag börjar ju som sagt var och jobba på lördag morgon klockan 09:00 :)
Ska bli så skönt med ett arbete..
Nu blir det utgång en stund innan man ska sitta och häcka framför tv:n

Ha en bra kväll alla kära läsare!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: