Upp & Hoppa jag tror datorn är sjuk

Godmorgon!
Klockan är nu 06:08 och jag har väl i stort sätt nästan nyss vaknat, eller 06:00 ringde min kära klocka så då var det bara att vakna, som vanligt när man vaknar så har man 700 missade samtal på telefonen och 345 mottagna sms som man inte märkt att man fått under nattens goda sömn.
Trodde att min dator var sjuk när jag vaknade och att den fått något akut damp problem, men efter en stund insåg jag att det var pappas väckar klocka på övervåningen som tjöt. Den har fortfarande inte slutat tjuta så när jag har samlat krafter till att kliva upp ur sängen så ska jag springa upp och stänga av.

Nu ska jag väl bara ligga och slöa 5 minuter till sen är det dags att kliva upp och njuta av livet och sen är det dags att gå på jobbet och slita häcken av sig :)

Ha en bra dag!
/ Jennifer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Fy fan för att kliva upp klockan 6.. haha.. var med i mina tävlingar mongo:P

2008-06-17, 17:37:43 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: