Trevlig midsommar!

Hejsan alla glada midsommar firare!
Vi hade ju otur med vädret såhär vid högtiderna, men man får väl försöka stå ut ändå.
Jag har inga planer alls inför kvällen eftersom jag både är fast ute i skogen pågrund att mitt arbete och sen så ska jag vara nykter, inte en droppe alkohol ska intas i kroppen ikväll! Visst är mamma glad för de men jag är mindre glad faktiskt, är glad att jag ska upp och jobba i morgon ändå så jag slipper ligga hemma med bakfylla som alla de övriga..

Emma kommer till mig senare, vi tänkte grilla om vädret tillåter de, men de hoppas jag faktiskt. Sen så ska vi väl bara ha det allmänt trevligt, diskutera en massa skit saker kanske (?) vem vet vem vet..
Men jag får önska er andra en riktigt trevlig midsommar så hörs vi i morgon alla kära blogg läsare!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: