skaffa aldrig hus som tjej

Nej gör verkligen inte de, det är så sjukt tråkigt att städa hela huset! Nu har jag städat huset både övervåning, mellanvåning och nedervåning.. Jag har bytt gardiner, renbäddat, dammsugat, slagit på en ny maskin med tvätt, hängt tvätt, vikt tvätt, vattnat blommorna, plockat i diskmaskinen, stoppat i disk i diskmaskinen, srungit med sopor och ja jag kan då inte riktigt räkna upp allting jag gjort men de är trist!
Mamma mini bettan vara snäll med K-I junior idag eller i morgon, hon ska hjälpa mig med en hemlig sak innan Kiggen och Kamgen kommer hem, Kniggen kan bli förbannad om han veta vad vi ska hitta på för hemlighet ;)

Nu ska jag bara stoppa in mig själv i duschen en stund och sen ska jag slänga mig ner i soffan framför tv:n för att se om det finns någonting bra att se! Nej juste, nu kom jag på att våran tv är pajj.. eller kanalerna är pajj. De är ingenting som vill funka! Fuck it då.. de får bli film för junior's del ikväll.. K-I junior vara på väldigt dåligt humör hela dagen....

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: