ska man låta allting rinna bort efter snart 18 år?!

Jag blir både förvånad, ledsen och deprimerad över det här. Jag vet knappt längre vilka ni är, det känns som att vi har tappat allting vi hade en gång. Efter nästan arton långa år så verkar det vara slut, ska vi låta allting rinna bort efter så lång tid?
Jag förstår inte vart allting har tagit stopp, eller på sätt och vis så vet jag väl de men det känns så himla tråkigt.
Om man inte får en chans att veta någonting längre så känns det som om man inte är någonting värd längre.
Well, för mig är arton är av vänskap en lång tid och efter en så lång tid så hade man hoppats på att det kunde fortsätta men tydligen inte. Väljer ni det ni älskar mest av allt så får ni göra de, men man blir ledsen!
jag har ingen brist på vänner men när det gått såhär långt så känns det som om man tappat mer än halva delen av sitt hjärta!


- jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: