Sega morgon!

Godmorgon!

nu är man vaken här då, sitter i skolan lite halv trött och seg! Men det är ju inte ovanligt sådär andra dagen på veckan.
Jag är glad att det endast är en dag kvar i skolan av den här veckan men det är ändå segt att man inte kan få tillfälle till att plugga annat än hemma, ja menar.. ja kräver kanske lite hjälp med vissa saker. Men de där får jag ta tag i nästa vecka som alltså är sista veckan på terminen innan jag går på sommarlov.

Det är obegripligt, sommarlov? är det verkligen möjligt? allting har ju gått så sjukt fort och snart är det dags att hoppa på sista året i gymnasiet, och efter de ska man ut i de så kallade "vuxen livet"  jani, ibland förstår man ingenting förrän man väl sitter där..
Igår fick jag något ryck, jag tog på mig skorna och stack ut på en jogging runda, mötte upp Josse i badhusparken sen gick vi hem till henne.. Farbror blå kom på besök, eller han hälsade inte på oss men våra vänner som råkade sig på ha en liten dunk med innehållet av förbjuden dricka i. 
Jag skulle viljat se min egen blick när de civilklädda männen klev ut ur bilen med skinnhandskarna i näven .. 
"poliiiiiiiiiiiiiiiiiiisen" sa ja bara tyst för mig själv utan att tänka på att ja skulle skrika till de andra. 

Ikväll blir det verkligen städa och packa de sista av flytten som jag sa att jag skulle göra igår.. I morgon kommer mamma in och hämtar alla mina saker så de är verkligen bäst att jag skyndar på med detta ikväll. 
Ja i morgon åker jag ju till Patrik och Jonna också, ska bli så skönt att få komma upp på hästryggen igen, jobba lite :) 
Hoppas på en varm och lyckad helg hemma hos dom! 

Nu blir det english svenglish för min del, eller någonting blir det iallafall :)
/ Jennifer 

 veckans bild, ugglan ;P
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja det var ju det jag menade! dumbulle!

2008-06-03, 09:43:10 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: