Oväntat besök och många funderingar

Godkväll allihopa!

Nu sitter man på sängkanten igen, har precis tagit en varm och skön dush. En nästan för varm dusch!
Ska snart krypa ner under täcket och slå på en film som jag kan somna till, det är en standard när det gäller mig.. Jag kan bara inte somna utan en film framför mig som jag kan vända ifrån när jag blir trött och bara ligga och lyssna på.
Mamma föreslår att jag ska använda mig av en ljudbok men de kommer inte hjälpa, jag lovar.. Jag vet jag är lustig men vadå lite konstiga knep borde man få ha.

Ikväll fick jag iallafall ett sms från min barndomsvän Carro som bor nere i Stockholm. Hon var helt plötsligt här uppe, uppe i Norrland!?:O jag var tvungen att tänka lite och skynda mig och ringa, jag förstod inte riktigt först vad hon gjorde här men hon var här en sväng ikväll med sin pojkvän Robin för att hälsa på sin farmor och farfar + pappa.
Det var roligt att få träffa dom igen, de blir inte så långt emellan gångerna nu längre känns de som, skrattar gör vi iallafall varje gång vi ses va de än handlar om så har man alltid samma dåliga humor, carro och jag.
Vi pratade delvis lite om utlandsresan som snart blir av, vi bestämde iallafall att jag tar tåget från Östersund ner till Arlanda kvällen före så jag kommer ner på morgonen någongång, Robin lovade så stort att leta efter mig i "borttappade saker" ifall jag skulle komma bort. Eller så skulle man höra speakern efterlysa "mitt gäng" och att en borttappat Jennifer finns att återhämta. En klubba skulle dom ha med sig också så man skulle få mig att hålla käften ifall ja gick vilse :p
tror dom verkligen att jag har så himla dåligt lokalsinne? neeej nu blir jag ju nästan lite ledsen. En klubba tack!

Nej ni, nu blir det till att krypa ner under täcket och slå på filmen för i morgon ska jag kliva upp tidigt och åka hem till Östersund igen för att gå klart de allra sista dagarna i skolan. 4 dagar kvar sen börjar man sista året på gymnasiet :)
Ha en fortsatt bra kväll alla!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: