Ny vecka nya äventyr

Godmorgon allihopa!

Det blev så att man sov bort en del av dagen eftersom man kom hem rätt så sent igår från stallet, fy jag var hemma klockan 00:45 ..
Men vi var ut med hästarna igår iallafall, dom var piggare än vanligt faktiskt, men det fungerade.. Förmodligen så ska jag tillbaka i morgon och jag hoppas att vi får hyra planen så vi kan träna lite där, hade vart skönt de också.

Jaha vad har hänt mer då? Jag jobbade igår, var ganska så trött eftersom Tomas ringer 06:30 och väcker mig då jag egentligen skulle fått sova till 09:30!!

har de jätte bra på jobbet, Anna och jag kommer på nya saker varje dag och jag kan då inte alls komma på hur många smeknamn vi gett mig; typ K-I junior, jiggken, Kiggen junior och en massa jävla namn, hehe..
Nästa lördag ska jag nog baka en hemlig tårta till Anna för då fyller ju hon 23 år :) jag ska göra en lite bakelse till henne för de har jag lovat.

Men jaha, nu ska jag kliva upp ur sängen, springa upp och slänga in tvätt i maskinen sen ska ja springa ut och leta min rid jacka..
Ha en bra dag :)
/ Jennifer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Garvar du åt mig din lilla jäkel? ;D

2008-06-23, 11:34:50 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: