Nu ska jag natta mig!

Gokväll!

Ligger nerkrupen i täcket sen en tid tillbaka, legat och degat på msn en väldigt lång stund.. Pratat med Tomas om allt och ingenting, typ om hans resor i höst och hur snäll & go han varit dom senaste månaderna :p mycket intressant ämne måste jag säga..
Ja, man kanske ska ta och sova nu också, ska ju trots allt upp vid 06 -tiden i morgon för att göra mig klar inför jobbet.. Blääää, börjar jobba 07:15 sen jobbar jag lång dag i morgon, blir nästan 10 timmar..
Känns drygt när man har jobbat såna dagar tre dar i rad nu, men sen blir det nästan lite lyxigt på lördag & söndag när ja får börja 09:30 typ ;)

Ja nää nu ni så måste jag faktiskt sova! Vi får höras i morgon istället :) sovgott
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: