nu är vi på rätt spår

Godmorgon allihopa!

guuuuud va skönt de va att sova länge idag, har sovit så skönt i natt! Inte vaknat av någonting, börjar ju inte förrän klockan 14:00 idag så då fick jag sova länge..
Ska jobba eftermiddag idag, känns lite konstigt men så är de...

Nu är vi iallafall på rätt spår igen, nu är de måndag! Jag har trott att de vart måndag hela veckan så när man ska berätta något om nått man gjort så kommer man inte ihåg va de va för dag! De blir så när man börjar jobba på en lördag!
Jaja ska väl ta mina träningskläder och min skor sen ge mig ut i skogen på en jogging runda.
Idag börjar mitt nya liv på allvar :) GI och träning, mamma ska på se på ändring tills hon kommer hem..
haha..

jaja nu ska ja först ta och ge mig upp ur sängen, vi hörs :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: