mysko!

Hejhallå igen!

Nu har man precis kommit hem, är så s jukt trött men vad gör man åt de? sover kanske.. nää ja ska faktiskt hoppa in i duschen snart och sen så ska jag titta på tv, det var någonting på fyran klockan nio som hette "flickan som har fyra armar och fyra ben" de lät så intressant så jag ska titta på de jag.

Har iallafall vart hos mormor och morfar en stund och hälsat på, sen har vi ju vart ute med båten på sjön men fy bubblan för äckliga vidriga kryp som finns i de här landet!! Hatar dom verkligen, dom har bitit mig iprinsip överallt...
I morgon blir det till att stiga upp med tuppen, ska åka till Patrik och Jonna, ska ju som sagt ut med hästen/hästarna..
Blää jag är så trött, tror jag ska tanka hem en film som jag kan slå på när det är dags att sova, de vill säga direkt efter att jag tittat klart på tv :)

nejnej nu kallar duschen! Ha en underbar kväll alla kära läsare!
/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: