Midsommardagen (?)

Hejsan allihopa!

Hoppas ni mår riktigt bra denna underbara lördag med tanke på att det var midsommarafton idag och de flesta ska väl förmodligen fortsätta festa ikväll..
Själv har jag gett upp hoppet om att dricka en dag till, det blev ju så att jag drack igår iallafall, ångrar mig väl sisådär ganska mycket idag. Eller iallafall i morse när jag vaknade och i natt när jag inte mådde så himla bra!
Har jobbat hela dagen från 9-17 och de va mig en riktigt slitsam dag faktiskt, har kommit mycket folk och vi har slagit rekord i kassan! Jippie för oss, vi är bra.. Anna och jag hade våran bästa/sämsta dag idag, var väl både fram och tillbaka med de där, men man skrattar åt saken och har de bra ändå så blir inte dagen så hemsk som man tror.

Nu ska jag lägga mig ner och se på en film en stund, så får vi väl se om jag somna annars hörs vi sen :)

/ Jennifer A.K.A -  K-I junior  p.s Mini bettan hälsar säkert så gött ;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: