märkliga saker kan hända!

Hejsan hejsan!

kom precis hem, har vart nere och hälsat på Sandra, Adde, Elli och Fredrik en stund, pratat skit och så! I morgon ska dom fyra och jag åka in till Östersund, ska bli skönt att få komma heeeeeem...
Tr'äffa Josse ska ja få göra, så länge sen and I've missed her so much!

Idag har jag iallafall jobbat hela dagen, mellan 10-18 blev de, fick jobba över en timme pågrund av att det kom en massa gäster ungefär 5 minuter innan stängningstiden...

LÄS!
Well, de gick ju iallafall bra enda tills jag skulle gå ut och hämta disken efter att alla åkt därifrån. Jag packade på allting som stod på borden och sen när jag och Anna ska gå in så tar jag mig upp på första trappsteget, sen är det någonting som stoppar mig i trappan så jag flyger framåt och brickan flyger iväg, jag landar uppe på den och där ligger jag som en döing på trappan med krossat glas, spillt kaffe och mjölk överallt.. Anna blev livrädd men nästa sekund så satt vi båda och skrattade så tårarna sprutade.
Hon berättade efteråt att hon också snubblat så hon flög in i väggen.. Detta skedde också när hon hade gått ut för att hämta disken så de är ganska läskigt när både hon och jag blir drabbad av samma sak. Är det verkligen någonting som inte stämmer i de där vidriga spökhuset?!?!?

Jaja,
åkte till Sörviken efter jobbet för att bada, men de va ju inte speciellt varmt så vi var nog lika snabb hem som vi var att åka dit..
Nu blir det sängen och sova för i morgon ska man upp tidigt igen trots sin lediga dag!

Sist men inte minst så vill jag bara säga GRATTIS till min värdefulla, kära vän Tomas som fyller 23 år idag:)<3
 Tomas 23 år!
 Grattis gubben, du får den här som present nu i förväg tills vi ses nästa gång och du får din riktiga present.. hehe snyggaste teckningen av ingen annan än mig själv!
 här är orginalet så ja tycker att ja lyckats ganska bra ändå trots mitt dåliga betyg i bild på högstadiet.


/ jennifer
Postat av: Jonna

Godnatt :)

2008-06-30, 00:41:23 - URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Lexie

snyggt ritat! :)

2008-06-30, 01:14:37 - URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: