Måndag

Godmorgon godmorgon!

SItter i skolan nu då, är inte riktigt fullt ut lika pigg som jag var i morse när jag klev upp.
De va så härligt att kliva upp ur sängen, slå på Rix Fm och öppna fönstret för att få in friskluft och sedan stå och bara titta ut över ingenting när man drack upp sin vitamindryck..
En ganska underbar morgon när man slapp stressa iväg till bussen för att hinna iväg till skolan, den här morgonen kunde jag ta det lugnt, sminka mig i lugn och ro och sedan ha god tid på mig för att komma iväg till bussen trots att hållplatsen ligger endast 50 meter från min dörr.

I helgen har jag festat hela helgen med vänner och ovänner, haft det allmänt skönt faktiskt. Bortsett från vissa stunder då det blev kaos och så!
Planerat min vecka tillsammans med Jonna, vi får se hur det slutar med detta senare i veckan.
Alkoholen är förövrigt en värdelöst grej som jag nu på senare dagar ska glömma, jobbet kallar och jag ska försöka vara en flitig tjej enda tills skolavslutningens dag..
Kvällen i dag består av pluggande, jag ska orka ta med mig min dator hem från skolan idag så jag kan skriva klart mina eftersläpande arbeten, när jag förhoppningsvis blivit klar med detta så kvarstår bara att städa + packa det allra sista i min lägenhet som ska få följa med i flytten! Känns bara väldigt tråkigt att städa hela lägenheten när det i stort sätt kryllar av dammråttor under sängen, byrån m.m.

Nu blir det dags att använda sin fantasilösa hjärna till att skriva två pressmeddelanden..

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: