lördag kväll

Hejhejhallå!

Hoppas att ni har en bra kväll och att ni ser fram emot en varm och härlig kväll..
Själv sitter man på sängkanten, är ganska glad faktiskt.. Mest över att jag blivit frisk från min spysjuka så pass fort, det höll bara på igår sen blev det bra. Eller bra och bra, jag har inte spytt mer om man säger så då! Har fortfarande inte kunnat äta mer än lite sallad & glass. Sen har jag bara fått druckit Proviva och Cocacola..

Ikväll ska jag nog försöka smöra inför Niclas och fråga om jag kan få köra lite cross, men jag vet väl vilket svaret blir; "Nääää ja ska inte va hemma och då får inte du köra" ... hmmm va ska man då hitta på? Sitta hemma med mamma och titta på tv? tanka hem filmer som man kan titta på? jaja nått lär ja nog kunna hitta på iallafall, det är ju trots allt bara en dag kvar som jag ska tillbringa här :)
Nej nu ska jag gå ut en stund och titta vad dom andra gör.. Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

/ Jennifer

 Jaaadå, får jag så kan jag ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: