LEDS!

ÅÅåååååååhh jag är leds, jag vill bara sätta mig ner och grina.. Helvete va man ska behöva bli på dåligt humör alltså, folk vägrar ställa upp, folk vägrar tro på en så man får mer styrka till en sak man håller på med! Hur jävla roligt känns det att fortsätta med en sak när folk inte tror på en..
Fyfan alltså!

Jaja vilket som, har mätt typ alla kroppsdelar nu idag så jag får se hur det går, brorsan tror iallafall att det har försvunnit 2 kilo på mig. De känns bra de iallafall! Någon som kan tro på en och hjälpa en att fortsätta så man verkligen vill försöka..
Well, ska iväg på affären nu och fixa lite med cash och sånt till pappa och posta hans räkningar.
Ha de bra!

/ jennifer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

hörru;P va med i mina tävlingar? eller?

2008-06-19, 14:13:47 - URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh gud, ge mig motivation! jag behöver din styrka att börja träna!

2008-06-23, 00:39:24 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: