lediga dagar är alltid värdelöst

Hejsan allihopa!

Jag har tyvärr inte hunnit uppdatera mig någonting alls idag eftersom jag knappt vart hemma och så har det ju såklart varit åska, regn och allt de där dåliga bara för att jag ska vara ledig. Tänkte ju faktiskt passa på att sola lite under mina lediga dagar men icke!
Nu har jag iallafall nyss gjort en beställning på en massa skönhets produkter tills vi ska åka utomlands, bla. en massa krämer, sunlotion, parfymer och massa så man ska känna sig fräsch :)
Idag har jag vart ute på sjön med båten, vilket var en dum idé eftersom det började åska!! Jag blev jätte rädd så vi fick lov att stanna på en holme tills allt lugnat sig, men sen så började det typ storma istället när vi skulle tillbaka så de var drygt de också.
Sen har jag vart med Elli & Fredrik till Hammerdal, åkte dit för att handla lite och sen åkte vi hem igen. Wow vilken snabb visit.

Snart ska man väl krypa ner under täcket och sova gott, drömma om att det blir fint väder i morgon så man kan sola och få lite färg för det är ju bara 28 dagar kvar tills vi åker utomlands och då vill man gärna ha lite färg på kroppen! Inte bara en fin form på kroppen utan också en fin färg.
Fick ju världens anfall i morse bara för att jag börjat med GI. Jag kunde knappt stå på benen så jag fick snabba mig med att leta fram en slags "socker dryck" med så lite kolhydrater i som möjligt.. De här är ju nästan faligt :p
Men men ha en bra kväll/natt alla :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: