Lagomt sliten!

Godmorgon tänkte jag säga nu men så heter de ju inte, utan vi säger gokväll istället!

Jaha vad hittar ni på gott folk?
Själv sitter man på sängen och är lagomt sliten efter denna dag, först har jag vart vaken sen klockan sex i morse, sen har jag jobbat hela dagen och blivit skrämd av ett medium som berättar om andar & spöken! Läskigt..
sen efter jobbet så sprang jag hem och bytte om en snabbis, sen åkte jag direkt iväg till Hammerdal för att rida hästen.
De va så sjukt jobbigt och det känns verkligen i benen nu i efterhand. Men det är alltid lika mysigt att ge sig ut på hästarna, ner i vattnet och bada lite och hoppa stockar ute i skogen.

Sen åkte jag ju såklart hem igen, tråkigt men sant och jag trodde faktiskt helt ärligt att det var en björn som jag såg i skogskanten men det visade sig när jag kom lite längre fram att det var en såndär traktor som klipper gräset i dikena, hehe svårt att se skillnad på björnar och gräsklippare. :p
Nu blir det till att duscha av sig häst lukten & sen ska jag krypa ner under täcket. Trots att jag är ledig i morgon, torsdag och fredag så vill jag sova tidigt idag för jag har liksom vart vaken i snart 17 timmar! Drygt..

Men ha en bra kväll alla kära
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: