Jag tror att..

..ja jag tror att värmen är på väg tillbaka till oss nu faktiskt.. det är solsken ute och faktiskt ganska varm också.
Jag får damp, det är någon som skickat såna där fax samtal till våran hemtelefon så nu håller den på ringa hela tiden och för att man ska slippa höra ¨på ringsignalen så måste jag springa till telefonen en gång i minuten och lyfta på luren!
Fjolla / fjollor som håller på, de där är ute för länge sen och de är väldigt störigt!!

Hade fått ett Mms i natt också, från min kära vän carro :) öppnar och kollar i de och där har hon en bild på mig med en massa hjärtan så står de love love love <3
hmmm, va har ja nu gjort för nått då man är så älskad :P? yeah yeah, de va sött av henne iallfall. Tack vännen <3

Nej nu ni, nu ska jag ta en träningsrunda på 60 minuter, sen ska jag hoppa in i duschen innan jag ska på jobbet :)

Puss & Kram
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: