Jag har glömt..

Hejhej hallå!

Jag har ju som glömt bort att uppdatera mig här på bloggen, har ju glömt att berätta hur det gått mina första dagar på jobbet och så. Men det har gått helt suveränt faktiskt, trevlig personal. Jag jobbar med Anna :) har det jätte bra på dagarna, trevliga gäster och det är håll i gång hela tiden...
Har fått mig ett schema nu så de ser bra ut, i morgon jobbar man eftermiddag! Börjar 14:00 och slutar 20:00, känns konstigt att jobba kväll på ett café men ibland är det middag som står på schemat så i morgon så ska vi fixa den för gästerna.

Jaha annars har det inte hänt speciellt mycket, igår var jag iväg till Fyrås och red hästen. Var ner till sjön med hästarna och badade lite, de va jätte mysigt men de hade kanske vart bättre om man hade badkläderna på sig, men det kommer vi att ha på oss nästa gång och när det är finare väder..
Ikväll vet jag inte alls vad man ska hitta på, börjar ju sent i morgon så jag kan vara uppe hur länge ja vill ju :))
Jeje, inte så mycket mer att berätta faktiskt.. Har fått en ny design på bloggen, Jessica är snäll hon :) vann ju utlottningen för ett tag sen och nu har jag äntlgien fått den nya..

Jaja ha en bra kväll allihopa!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: