Gokvällen!

Hejsan!

Nu kom jag precis hem, har vart i Stugun över kvällen och lämnat en bil.. Var förbi hemma hos systeryster och hälsade på en sväng också, skulle titta på "tjock magen" hennes, nu är det trots allt bara lite mer än en månad kvar tills jag blir moster :)!! ska bli jätte roligt, en ny liten knodd i familjen..
Well, händer inte mycket mer idag, jag ska hoppa in i duschen hade ja tänkt sen ska jag krypa ner under täcket och sova.. Ska ju trots allt upp klockan sex i morgon bitti, börjar jobba halv åtta :/ usch va jag inte tycker om dom tidiga mornarna på jobbet, jag föredrar hellre dom där underbara 09:30 - 17,18:00 tiderna ;) hellre jobba längre och börja sent än att börja tidigt och sluta tidigt..

Jeje, nu ska jag kliva in i duschen innan jag fryser fast här vid datan!
Ha en fortsatt bra kväll allihopa :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: