för ni har....

...ja för ni har tagit studenten, vill säga grattis till allihopa som tagit studenten idag! Ni hade iallafall tur med vädret sen får vi se hur eran kväll blir, ta de lugnt bara..

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa en sväng, är här och hälsar på fram och tillbaka.
Om någon timme så åker jag tillbaka till Sikås igen, får se vad vi hittar på för roligt ikväll. .
Patrik är hemma hos sin pappa och hälsar på, han skulle hämta någon bil så då passade jag på att åka förbi hemma hos mamma och pappa så länge, Jonna jobbar ju till 20:30 så då hade jag ingen lust att sitta där hemma och glo in i väggen..

Igår hoppade jag upp på hästryggen igen efter två års uppehåll, och jag kan lova att det känns idag.. Speciellt i rumpan, mina sittben alltså, oooooh!!
Men de va riktigt roligt och skönt att få komma upp på hästryggen igen, bortsett från att Jonna lurade ut mig på en milslång ridtur ute i skogen och på hyggen.. Tur att hästar inte är kräsen.
Får se när man lyckas ta sig upp i sadeln igen, kanske blir det på lördag? Vem vet..

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen, umgås med mamma & pappa lite sen ska jag åka tillbaka till Sikås :)
Ha en bra helg!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: