för jag är lycklig...

...för jag är lycklig, ja är lycklig hela veckan ut!

Nu ni, har jag slagit till stort här, till och med så jag är på bra humör ju. Jag har äntligen tagit orken att göra det största och tyngsta arbetet i Svenska B, jag kan ju säga att min hjärna behövde jobba på högvarv hela tiden för att jag skulle få till allting som det skulle vara.
Men en sak kan jag ju säga utan att ljuga och de är att jag tänker aldrig bli som Magnus Härenstam, "ni ställerna frågorna och jag ger svaren" ... de krävdes för mycket tid för mig för att liksom förstå vad som va fråga och vad som var svar när jag satt där och skrev svaren och frågorna till de där usla programmet.

Snart slutar jag också, faktiskt slutar jag för dagen också! Om cirka tjuga minuter, och då ska jag gå hem till Josse en stund och hälsa på henne, sen blir det hemfärd för att ställa sig i städerskans kläder!
Det blir även till att packa lite saker ikväll också, allting som jag ska ta med mig till Jonna och Patrik i morgon!

Nåväl, nu ska jag ta mitt överglada humör och leta ett nytt arbete som jag kan börja göra, så då kanske jag slipper de jag trott i flera veckor nu :)
Ha en bra dag alla underbara läsare!

/ Jennifer

 för jag är lyckliiiig!
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

näe det förstog jag väl ;P du e ju lite trög..

2008-06-03, 11:20:08 - URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: kristin

hoppas att du får en bra dag i det härliga vädret =)

2008-06-03, 15:42:33 - URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: