för de är ingen vanlig dag..

... nej de är ingen vanlig dag för de är Tomas födelsedag, hurra hurra hurra! :) Grattis gubbe på 23 års dagen.

Nu har man iallafall vart vaken sisådär 1½ timme, hunnit göra sig klar inför resan hem till Ösund. Ska dit över dan och shoppa massa, ska bli såå skönt att få komma hem, äntligen få träffa alla som man inte träffat på typ en månad..
Ska först och främst köpa en dop present till lilla finaste Linnéa som ska döpas på söndag :) och sen ska jag se om jag hittar någonting till min vän Tomas som fyller år såklart.. Han ville ha en rullstol med motor men ja vet inte, de är nog för billigt ;) nått värre ska han allt få!

Jaja, man kanske ska slänga i sig lite frukost nu då när man insåg att man hinner de, har varrt bort till Anna (minibettan) en stund och druckit min morron kaffe, mycket gott! Får se om man blir hungirg annars blir det till att fruncha i Ösund..
Jaja nu ska jag sluta babbla och göra mig helt klar :)

Åter igen GRATTIS gubbe..
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: