födelsedagar, taxfree & glädje sabbotörer!

Hejsan på er!

Nu sitter man på säng kanten, nedstämd, mätt och verkligen inte belåten.. Som alla kanske kan gissa så är det någonting som inte stämmer, precis så är det. Min mamma & pappa har kommit hem igen, åååh nej! Fick veta idag vid 2 tiden att dom skulle komma hem och gissa vilka som var hemma vid sisådär 17:30? jo mamma och pappa.. MORR!!!
Jag vill vara hemma ensam så jag har bett dom åka härifrån på måndag igen ;) då blir jag ensam igen..YES!

Idag vill jag tillägna min tid till födelsedagsbarnen :) Anders & Ingela som fyller år idag, 19 & 30 år, hum gamlingar ;)
nej då men hoppas ni får en riktigt bra dag iallafall, de är ni värd <3
Sitter och tittar i taxfree katalogen nu som jag fått, jippie de är så mycket som man vill ha därifrån, men de blir nog en hel del som man får räkna bort när man står på taxfreen på Arlanda och ska ta upp plånboken för att betala :/ synd att man inte är riktigt rik..
Jeje nu kommer Ellinor hit så jag ska umgås med henne, vi kanske hörs senare!
Ha en bra dag!
/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: