få dagar kvar!

Godmorgon!
Åh nej, slöfocken Jennifer förrsov sig idag, vaknade 08:45 och började fundera på om jag hade någon skola idag eller inte, men tillslut insåg ja va som va rätt och flög upp ur sängen..
Det var ju möjligtvis så att jag var lite trött bara, det blev svårt att somna inatt när man ligger och tittar på de tomma rummet, det är absolut ingenting som hänger kvar på väggarna eller någonting.. Det är bara lådor, påsar och allt..
Jag är lycklig för idag flyttar jag ut och nu är det ungefär 90% säkert att jag får flytta till trean på Rådhusgatan också :)) hoppas på de!

Well, idag kommer mamma in så då ska hon och jag hålla på flytta ur lägenheten då, sen ska hon skjutsa mig hem till Patrik och Jonna där jag ska bosätta mig över helgen :) ska bli riktigt mysigt att kunna vara ute på landet såna här fina dagar, ikväll ska vi nog börja bygga hage till sommarbetet också, sen blir det ridning och skoning m.m.
Ni får helt enkelt höra efter helgen hur det har vart för mig ute på landet i en helg :)

Nu ska jag börja med mitt flashprojekt så jag får de gjort någongång! Ha en underbar dag alla kära läsare :)

/ Jennifer
GAMMAL! bjuder på en väldigt gammal bild på mig, eller ja den är ju ganska gammal iaf..
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

hahaha :P

2008-06-04, 10:00:03 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: