det blir bra i slutet..

Hejhejhallå!

Sitter i skolan, vilket snevriden dag de här är alltså, helt konstig.. Vädret är helt knäppt och det är knappt en människa på hela skolan, de få antalet som är i min klass gör de hela mer ödsligt, vi är endast fem stycken på lektionen hehe, udda..
Jaha ja slutar iallafall om en timme så då ska ja gå på stan, först ska ja svänga förbi hemma hos Josse och dumpa min bag så jag slipper ha den hängandes efter mig på stan. Det är jobbig och tung.

Ska köpa två par skor, eller jag ska få dom av min mamma faktiskt, hon tycker att jag behöver nya skor nu till sommaren så då skulle jag få två par av henne :) min mamma är snäll.
Mhmm, vad mer då? ingenting tror jag, måste städa ur lägenheten riktigt jätte noga på onsdag iallafall för på torsdag kommer mamma in och hämtar de allra sista av mina saker!

Jaja nu har jag iallafall jobbat så hårt att jag förtjänar en rast, ja menar.. ja har ju faktiskt skivit gaanska många rader i bloggen ;) hehe ha en bra eftermiddag alla kära läsare!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: