Det blev aldrig som tänkt

Nejnej det blev aldrig så att man slängde ner sig i soffan, Ellinor ringde och frågade om jag ville följa med till Hammerdal en sväng så jag offrade min själ och åkte med henne och Fredrik dit en sväng för att handla.
Well, ska väl snart slänga ner mig i dubbelsängen den stooora och slå på en film som jag kan somna till, blir det kanske en såndär Wallander ;)? nejnej de får bli någonting annat ikväll faktiskt..

Jaja, i morgon börjar man jobba 07:30 så de är väl kanske dags att jag börjar fundera på sängen nu.. Ska upp vid 06:00 för att ta en morgon promenad.. blää jag hatar att kliva upp tidigt för att göra sin dagliga runda innan jobbet! Well, de är skönt men drygt att kliva upp ur sin varma och sköna säng..
Nej nu ni, godnatt med er!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: