det blåser och är konstigt

Godmorgon!

Jag har äntligen tagit mig till skolan, suttit på bussen sen klockan åtta i morse och åkt tio långa jobbiga mil, men nu är jag framme i Östersund igen.
Jaha så nu ska man försöka slappna av och hämta andan efter den plågsamma vandingen upp för alla sex våningar innan man ska sätta sig och jobba med det man halkat efter i.. suck vad de är jobbigt med skolan ibland, det är inte många elever här idag heller, är de bara dom där lata människorna som ligger efter som är här eller :p
Well..
Hade svårt för att kliva upp i morse och ja önskade att mamma skulle försova sig så jag slapp kliva upp, låtsas som om ingenting hade hänt, bara fortsätta sova! Men vadå, de är ju trots allt bara en enda dag kvar i skolan nu sen har jag sommar lov :)
Fast om ja ska förtjäna de där sommarlovet så kanske de är bäst att ja börjar jobba också?

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: